1. Expandați

Facem doar ceea ce știm să facem cel mai bine. Vă puteți extinde cu noi pe piața din România, Slovacia, Cehia și Ungaria.

Suntem o companie locală cu vorbitori locali din Oradea Romania, care cunoaște specificul pieței din Slovacia, Cehia și Ungaria și o poate folosi pentru suportul clienților în beneficiul magazinului online D-voastră. Bazați-vă pe noi și vom fi partenerul de încredere și stabil pentru magazinul D-voastră online pe aceste piețe. Vă vom oferi servicii complete precum: suport clienți, traduceri, deschiderea contului bancar, înființarea firmei, înregistrarea în scopuri de TVA, punct de colectare.

În funcție de complexitatea magazinului D-voastră, procesul poate dura aproximativ 45 de zile lucrătoare pentru magazinele online mai mici, până la câteva luni pentru magazinele online cu un număr mai mare de produse.

2. Suport serviciu clienți

Ne străduim să punem la dispoziție fiecărui partener o persoană care cunoaște limba slovacă, cehă, română sau maghiară. Astfel evitați bariera lingvistică și aveți mereu o comunicare reală între magazinul D-voastră online și clientul local.

Cele mai utilizate canale de comunicare în efectuarea asistenței pentru clienți sunt: ​​e-mail, chat, telefon, mesaj Facebook, Instagram și WhatsApp. Desigur, nu evităm alte forme de comunicare în caz că aveți alte preferințe.

Da, va putem pune la dispoziție un număr de telefon local fără abonament, vă putem pune la dispoziție și un telefon mobil la cerere.

3. Traduceri

Oferim traduceri complete a magazinului sau putem oferi traduceri de texte pentru campanii Google, postările Facebook și Instagram în funcție de nevoile dumneavoastră.

Dacă aveți nevoie de o traducere autorizată pentru documentele dumneavoastră oficiale, nu ezitați să vă bazați pe noi. Vă putem garanta o traducere rapidă, de înaltă calitate și avantajoasă.

4. Punct de colectare

Când cumpără online, un număr mare de din țara dată se informează despre procesul de retur sau reclamație. Din experiența noastră, clienții primesc mai bine și mai încrezători achiziția în magazinul online, când pot returna marfa sau o pot reclama la o adresă locală din țara lor.

Dacă doriți să utilizați acest serviciu, vă vom furniza o adresă la care o persoana va fi disponibilă de luni-vineri 8:30-17:00, astfel încât să aveți garanția că fiecare colet de la clientul D-voastră va fi preluat și veți primi informații despre acesta imediat. Astfel puteți accelera procesul de reclamație, pe care clienții voștri îl vor aprecia cu siguranță.

În funcție de numărul de colete, putem organiza expediția o data sau de doua ori pe săptămână, sau în funcție de cererea si acordul dumneavoastră.

5. Consultanță juridică și fiscală

Vă putem recomanda și însoți, sau vă putem oferi asistență în deschiderea unui cont la o bancă cu administrare mai puțin complicată. Aceasta înseamnă să pregătim toate traducerile și documentele necesare după cum este necesar și doar veniți la bancă pentru a semna documentele.

Daca sunteți un magazinul online și vreți să vindeți înuna dintre aceste țări, o companie locală poate fi un avantaj pentru D-voastră. Clienții cumpără cu mai multă încredere de la o companie locală și vă putem oferi un proces complet.

Daca magazinul D-voastră online a fost lansat cu succes și cifra de afaceri se apropie de limita sumei pentru care trebuie să deveniți plătitor de TVA, nu trebuie sa iți faci griji, putem asigura și acest lucru.

6. Online marketing

Nu oferim servicii de marketing online, dar pe baza cooperării de succes și a recenziilor partenerilor noștri, putem recomanda o agenție care are o experiență vastă și de lungă durată în marketing în aceste țări.