Suport servicii clienți

Doriți vindeți în străinătate și să aveți servicii pentru clienți în limba locală? Uneori o persoană bună, vorbitoare de limba locală este foarte pretențioasă, chiar imposibil de găsit și de avut intern în companie. Costisitor din punct de vedere financiar, dar servicii de calitate pentru clienți sunt pur și simplu esențiale și este una dintre cele mai importante baze ale succesului. Dacă vreți să aveți mereu o persoană care vorbește limba locală și o abordare profesională, dar mai ales umană, atunci sunteți în locul potrivit.

VOM ASIGURA PENTRU VOI

– comunicare telefonica (ne vom ocupa de întrebări despre natura produselor vândute, modalitatea de livrare si plată, procesele de returnare a mărfii, reclamații, etc. Comunicăm amabil cu clientul si ne adaptăm la cerințele acestuia.)

comunicare prin e-mail (vom rezolva toate comunicările prin e-mail, cât mai curând posibil și în funcție de priorități)

– comunicare prin chat online (comunicarea eficientă și rapidă prin acest instrument modern vă poate crește numărul de comenzi și vânzări)

comunicare pe rețelele de socializare (răspundem la mesajele de pe Facebook, Instagram sau pe comparatoare de prețuri)

BENEFICIILE SUPORTULUI NOSTRU PENTRU CLIENȚI

  • persoana vorbitoare nativă, direct în țara de extindere

  • abordare de calitate, profesională și amabilă

  • reducerea costurilor – plătiți doar pentru munca prestată

  • feedback și sugestii de îmbunătățire

  • rezolvare rapidă a sarcinilor